lejer løbet fra 3 mdrs husleje og varmeregning

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen lejer løbet fra 3 mdrs husleje og varmeregning

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10226
      Malou Munch
      Medlem

      Hej. Vi havde en lejlighed i dk inden vi rejste som vi spurgte vores udlejer om vi måtte fremleje da vi skulle en tur til afrika. Vi fik det godkendt af vores udlejer.
      Nu står vi i den situation at vores lejer er skredet fra sin 3mdrs opsigelse (han havde intet indskud heller) og en dong regning på 12.000 i vores navn.. Vores kontrakt med ham står der at det er hans forbrug og at han har 3 mdrs opsigelse.
      Nu er han stukket af og truer os med sagsanlæg for ulovlig kontrakt. Vi har ingen ulovlig kontrakt med ham kun lovlig. Det var meningen at han skulle overtage hele lejemålet pr 1 juli, inklusiv vores indskud så vi kunne få vores penge tilbage.
      Dem vi lejede af kræver pengene af os selvom at lejekontrakten stod i hans navn pr 1 feb.
      Vi bor i udlandet 2 mdr mere og det presser os rigtig meget. Hvor står vi i sådan en situation? kan vi få retshjælp, og har vi en sag. Hele regningen er på lidt over 40.000 og det er til Dong og vores udlejer. Håber du forstår mit spørgsmål.på forhånd tak Malou

    • #10227
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg forstår udmærket din situation. Jeg tror bestemt også, at du har en sag, men jeg kan ikke være til megen hjælp her i brevkassen. Du har behov for en advokat.

      Find evt. en på advokatsamfundets hjemmeside:

      http://www.advokatsamfundet.dk/BrugForAdvokat/FindAdvokat/AdvokatNoeglen.aspx

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

       

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.