Larmende naboer – ligeglade udlejere/ejere

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Larmende naboer – ligeglade udlejere/ejere

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13872

      Denne her sag er lidt indviklet. Jeg bor i en lejlighed i en ejendom min faster ejer, min grandfætter (hendes barnebarn – 18 år) bor i lejligheden over. Ejendommen består af alt 4 lejligheder. Vores overvære, bestående af min grandfætter og to af hans venner, larmer ekstremt meget; fester hver weekend til klokken 6 om morgenen. Støjniveauet er så højt at tingene hernede bevæger sig, vores anden nabo sover ikke i sin egen lejlighed om fredagen, fordi han arbejder om
      Lørdagen og ikke kan få søvn.. Derudover render der mennesker ud og ind af min grandfætters lejlighed (vi er overbevist det er pga. salg af stoffer) – det skal siges han er kriminel – ryger ind og ud af fængslet. Der står tyvekoster i vores have og har i ovenikøbet fundet ud af at de graver tyvekoster ned i haven. Generelt er de MEGET forstyrrende, især om natten og de er ikke villige til at leve under regler der er blevet lavet (i samarbejde med ejeren af huset) Reglerne bliver brudt konstant. Udlejer er ligeglad og er begyndt at ignorere vores klager, da de omhandler hendes barnebarn. Jeg skriver blot for at høre hvad vi kan gøre, da det lidt er en familie-sag, men vi ønsker ikke at flytte fra vores lejlighed, men er bange for at vi intet valg har. Er det noget vi kan gøre? Håber meget folk kan hjælpe.

      Med venlig hilsen,
      Kira Mikkelsen

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.