Kondens på vinduer

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11397
      Amanda 3000
      Medlem

      hejsa.
      Jeg har konstant kondens det løber ned af mine vinduer og i sær når det er koldt udenfor.
      Da jeg flyttede inde i lejligheden (leje) var der råd i på væggen i stuen og ekstra værelse ud mod gaden.
      Jeg har flere gange kontaktet vores visevært men han mumler bare et og andet hver gang og der sker ikke ændringer.
      I sær min stue er piv kold og svær at varme op. Når man ligger i sofaen kan man ligefrem mærke vinden i ansigtet.
      Sidste år skiftede de vinduer i nogle af lejlighederne , mens andre bare blev malet.
      Jeg er dog alligevel steget i husleje selvom jeg kun fik malet.
      Er der et sted jeg kan kontakte der evt. kunne komme og måle kulde/fugt i lejligheden?
      på forhånd tak 🙂

    • #11398

      Ja, du kan kontakte en lokal lejerforening. Link til at finde en sådan er anbragt sidst i dette svar.

      I øvrigt er det du beskriver en klart urimelig situation, og der kan givetvis gøres noget effektivt ved det. Det kræver imidlertid en nærmere undersøgelse og analyse, hvor man må have langt flere oplysninger om situationen og omstændighederne. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, så jeg vil altså anbefale dig at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.