KOMMUNEDIREKTØR… hvad så nu??

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen KOMMUNEDIREKTØR… hvad så nu??

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11518
      Mirka 3076
      Medlem

      Hejsa igen..
      Nu har jeg fulgt jeres gode svar med hensyn til skimmelsvamp i min bolig.
      Jeg tog kontakt med kommunedirektøren i min kommune, som så sendte Byg og Bolig fra kommunen til min bopæl, de erklærede skimmelsvamp i min bolig, og udlejer fik så en uge til at lave skimmelsvampen, MEN MEN MEN mere ville de ikke gøre for mig, for da jeg snakkede om genhusning osc sagde han, hvem siger det er farligt at være i det osv.
      Nu kommer der så et firma og skal afvaske skimmelsvampen og alle vores møbler osv, det firma sagde også at vi ikke måtte være her, men så mener udlejer at han kun skal genhuse os i 1 dag fordi det jo kun tager 1 dag at vaske af??
      HVAD GØR VI NU????? HJÆLP HJÆLP HJÆLP.
      Jeg har igen kontaktet komunedirektøren som mener sagen jo bliver behandlet.
      Nu har jeg kontaktet borgmesteren i kommunen med intet hørt..

    • #11519
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg har svært ved at give jer et godt råd. I har gjort alt hvad i kunne, og afrensningseksperterne har bekræftet, at I ikke kan bo i lejligheden.

      Hvis ikke kommunen gør noget i sidste øjeblik, må I selv skaffe jer en erstatningsbolig. Bagefter må I anlægge erstatningssag mod udlejer for at få dækket ekstraordinær husleje og transportudgifter. I har også krav på forholdsmæssigt nedslag i lejen, sålænge lejemålet har været forringet.

      Kontakt en lejeretskyndig advokat – evt. gennem den lokale lejerforening.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.