Kold og fugtig

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13654
      Jane Marco
      Medlem

      Hej

      Jeg bor til leje i en privat lejlighed i Valby. Jeg har boet der i snart 4 år. Det er en fin lille lejlighed – om sommeren. Men om vinteren er den uhyeggligt kold. Nogle steder bliver gulvet så koldt det gør ondt i fødderne at stå på det. Lige nu er der ca. 13-15 grader i min stue med radiatoren kørende på 5. Nogle steder er der så megen gennemtræk at tænder man et lys, så blæser det ud. Derudover så regner det ind i stuen hver gang det sner (2 garng bare i år allerede). Det gør at der er vandskader, også gamle fra før jeg flyttede ind. Der er nu også konstateret skimmelsvamp – som har været der i 3 år (jeg troede før bare det var vandskade). Gulvlakken er ødelagt (der var ikke ny lak da jeg flyttede ind). Radiatoren er ikke vildt god. Og Hofor har centralt besluttet hvor meget varme der skal sendes ud, men uanset så kan radiatoren ikke varme det op.
      Det er primært stuen der er problemet. Soveværelset, hvor der ikke er varme på føles varmere end stuen. Det er blevet kommenteret at det føles varmere at gå ud i min opgang end at være i stuen.
      Jeg har gjort opmærksom på problemerne hver gang de er sket, men der er intet blevet gjort ved det. Og nu med skimmelsvampen, så kan jeg ikke engang komme i kontakt med min udlejer eller den bygningsansvarlige.
      Potentielt er huslejen også for høj.

      Er lidt i vildrede om hvor jeg skal henvende mig henne for at få hjælp. Men lige nu er der så koldt jeg ikke på noget tidspunkt er varm.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.