Knust rude, lejer kunne ikke kontaktes

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Knust rude, lejer kunne ikke kontaktes

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13873

      Hej.

      Jeg var så uheldig at haspen på min rude knækkede under stormen, vinduet sprang op og ruden gik i 2 stykker. Der er råd i bundstykket og lister vil aldrig kunne bruges igen så rådne som de er. Men lejer siger at det kan jeg jo bare lige fikse.

      Er det i hans ret at sige sådan? Eller er det faktisk ham selv der står med lortet, når det er hans haspe der knækker.
      Ja lejligheden er opsagt til 1/5-14 men jeg har ikke kunnet komme i kontakt med manden før starten af april, det indebærer mail’s til det firma der driver vores husleje regninger, opkald til ham, sms’er, indtalte beskeder på telefonsvaren igennem 6 mdr. Så jeg har intet kunne gøre før han kontakede mig og ville sige hvad der skulle ske.

      Bonus info: Hængslerne skulle lige skrues ordenligt fast fandt jeg ud af i foregårs, men da de var så rådne og gevindet var væk, så udskiftede jeg 3 skruer ud af 6.

      Altså skal jeg give ham et næsten nyt og fungerende vindue efter X antal lejers forbrug igennem mange år, eller må han selv få det fikset på egen regning.

      Jeg syntes det er skide ærgerligt at det ender med han ikke kan kontaktes og jeg så selv skal skifte ruden.

      Jeg aner heller ikke hvor man kan få en rude og hvad det koster.. Ærgerligt..

      Ellers god dag til jeg allesammen! 🙂

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.