Kan forslag til afdelingsmøde trækkes tilbage

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Kan forslag til afdelingsmøde trækkes tilbage

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12289

      Almen boligforening:

      Kan en forslagstiller under det ord. afd. møde “acceptere” at hans bliver overført til et senere fællesarrangement, hvor man vil udarbejde større helhedsplaner over renovering.

      Dette skulle herefter medføre et extraordinært møde hvor bla. dette forslags emne medtages…

      1)
      Jeg mener ikke at en forslagstiller “ejer” et forslag. Når det først er afleveret til fællesskabet dvs. omdelt og på dagsordenen, så kan enhver fremmødt forlange at det behandles.

      2)
      Det SKAL behandles dvs. afstemmes. Hvis man vil bruge det i senere planer, så kan man nedstemme det for at være enige om dette. Man kunne da også vedtage det og side at det skal sku under alle omstændigeder…

      Som det fremgår, virker det som om, at dem der har ledet mødet, har manipuleret for at styre en vedtagelse.

      Lad os høre om det ikke er noget ulødigt fusk der er foregået….

    • #12290
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg mener, at du har ret i påstand nr. 1.

      Om der er tale om “ulødigt fusk” vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender sagen. Meld dig ind i en lejerforening og få konkret rådgivning.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.