istandsættelses rapport ikke modtaget .opgørelse modtaget men der er skrevet mere på end aftalt ved syn

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen istandsættelses rapport ikke modtaget .opgørelse modtaget men der er skrevet mere på end aftalt ved syn

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13765

      hej. jeg er 1 februar flyttet fra et hus som jeg har ejet gennem et halvt år . jeg har fået tilsendt opgørelsen på afregnign af huset og ud af de 27.000 kr som depositumet lyder ppå mener udlejer at jeg kun skal have ca 2500 kr retur . ved flyttesyn sagde han intet om klargøring kun at der skulle males og trappen og gulvet nedenunder skulle have olie .skulle have olie . jeg har afleveret nøgler og hus 6. februar og aldrig modtaget nogen istandsættelsesrapport på hvad der reelt skulle laves . han skriver også til mig at han efter synet har fundet flere ting og har skrevet dem på regningen under klargøring før ny indflytning.
      mit spørgsmål.

      har jeg ret til af få mit depositum tilbage da jeg ingen rapport har modtaget indenfor 14,dages fristen?

      mvh susanne

    • #13766
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Ja – med mindre, der er nogle uforudsete forhold, som ikke fremgår af dit spørgsmål, så har du krav på at få resten af depositummet tilbage. Indbring sagen for Huslejenævnet i kommunen. Få eventuelt bistand i den lokale lejereforening.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.