Istandsættelse af køkken/bad

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Istandsættelse af køkken/bad

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13537
      Lene Hansen
      Medlem

      Hej. Jeg skriver til jer da jeg har boet i en lejebolig gennem DAB, jeg fraflyttede lejligheden for 4 år siden men bor stadig i DAB- dengang betalte jeg 1500 kr om måneden for køkken/bad istandsættelse, nu har jeg lige fået afvide af andre beboere der stadig bor i denne ejendom at der har været en masse fejl med udregningerne af køkken/bad- jeg har derfor kontaktet DAB for at få de gamle regninger fra håndværkerne- dette kan ikke lade sig gøre siger de.. Hvordan skal jeg forholde mig til dette, da jeg nu er meget sikker på at have betalt ALT for meget for køkken/bad i mange år? Er dette virkelig gået hen og blevet forældet når jeg kun lige har fået det afvide? Håber i kan hjælpe:)

    • #13538
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hvis der har været opkrævet for højt et beløb til disse individuelle forbedringer af køkken-bad, har du muligvis en chance for at få pengene retur, hvis de andre lejere har fået det. Normalt er der en forældelsesfrist på 3 år, men den løber først fra det tidspunkt, hvor fejlen bliver opdaget.

      Det bliver nok svært – og det vil formentlig kræve, at du anlægger sag mod den pågældende afdeling. Start med at melde dig ind i en lejerforening og få råd og vejledning.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.