invalideparkedring

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11167

      pr 1-8-11 flyttede vi ind i d.a.b. bolig ved siden af vores indgang var der en invalide p plads hvor den der brugte den var død og varmemesteren afmonterede skiltet jeg spurgte om jeg måtte benytte denne plads da jeg kunne fremvise mit invalide parkeringskort dette ville han tage op i bestyrelsen efter 3 uger tog jeg fat i ham igen for at høre hvorlangt han var kommet i teksten men fik atvide at pladsen kunne jeg ikke få uden begrundelse men ved at jeg havde brokket mig til d.a.b.kunne jeg komme forand i køen til en fast plads hvor jeg skulle betale 350 kr i gebyr og derefter 100 kr om mdr men de pladser jeg kunne vælge lå ved blokken ved siden af hvor vi er flyttet ind og har en stejl stigning op til disse jeg er meget dårlig gående og har haft et par blodpropper jeg mener jeg har krav på den tidligere invalideparkering hvordan skal jeg forholde mig.

    • #11168
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Sandsynligvis har det pågældende boligselskab eller afdeling vedtaget nogle skriftlige regler for tildeling af invalidepladser – måske som en del af ordensreglementet. Start med at rekvirere disse regler fra DAB.

      Meld dig derefter ind i en lokal lejerforening og bed dem om at hjælpe dig med at få en plads. Måske skal der lægges lidt pres på DAB/afdelingsbestyrelsen eller også skal du på et afdelingsmøde stille forslag om ændring af reglerne.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.