Ikke underskrevet lejekontrakt

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Ikke underskrevet lejekontrakt

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13803

      Hej, Jeg har haft fået tilbudt en lejlighed igennem Domea. Men da de ikke kunne give nogle konkrete svar om jeg kunne overtage den før, eller om der kom andre der passede bedre, var jeg lidt tvunget til at sige ja til den, for at få mulighed for at få den. Har så modtaget lejekontrakt på den, men har ikke underskrevet den.

      Imellem tiden har jeg fået tilbudt en anden lejlighed fra et andet selskab, som passer bedre med beliggenhed og tilflytnings dato. Vil høre om jeg hæfter for den lejlighed hos Domea når jeg ikke har underskrevet nogle kontakt endnu, og om de evt ville kunne kræve nogen form for betaling, ved jeg ikke tager den alligevel?

    • #13804
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hvis Domea kan bevise, at du har accepteret lejligheden og huslejen og de øvrige betalinger, så hænger du på den. Hvis der er forskel på de vilkår, som står i kontrakten og de vilkår du fik oplyst da du sagde ja, kan du muligvis slippe for at betale noget.

      Hvis du frasiger dig lejligheden med det samme skal du betale leje indtil lejligheden bliver genudlejet til en anden, dog maksimalt 3 måneder.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.