Hvorledes er medlemsskabet af DL

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Hvorledes er medlemsskabet af DL

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12706
      PB 4320
      Medlem

      Jeg har set efter på hj.siden, men jeg kan ikke se noget omkring pris for medlemsskab (kun pris for bladet 1 år).

      1. Kan du afklare dette ? (hvis det bare er bladet, så skriv det tydeligere på hj. siden)

      2. Kan DL lave kollektive indmeldelser dvs. for hele foreningen (en almen), sådan at alle får et blad og kan få hjælp (gerne med fællesrabat).

    • #12707
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Grunden til at vi ikke oplyser priser, er at de er forskellige fra lokalforening til lokalforening. Kontingentet for et almindeligt medlemsskab ligger i størrelsesordenen 300-400 kr/år pr husstand. Dertil kommer et indmeldelsesgebyr (kun det første år) på mellem 300-500 kr. Der er ofte en mindre rabat for pensionister.

      Mange lokalforninger har rabat for foreningsmedlemsskaber. Kontingentet er ofte på mellem 125-250 kr/år pr. husstand.

      Skriv til sekretariatet på adressen dl@dklf.dk og oplys jeres forenings beliggenhed. Så vil jeg gerne formidle et konkret tilbud. Skriv “Att. Jakob Lindberg” i emnefeltet. 

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.