Hvad kan jeg gøre ?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11991
      Kim Bondesen
      Medlem

      jeg har boet hos en privat udlejre i 19år,I 2011 fik jeg en varmeopgørelse på 3 år på 12800kr med betalings frist på 14 dage + varsel om husleje stigning på 2000kr.. der har altid været skimmelsvamp, går og kaster op træt hoste svimmel, så gik til LLO og huslejenævnet. vandt sagen husvært fik 14 dage frist til at forbedre det.
      Men fik en opsigelse med en mrd. til fraflytning. LLO vil nu gøre indsigt og sagt jeg gør klog i at flytte hurtigs muligt. Det siger huslejenævnet og min sagsbehanler også. så har fundet ny lejlighed hos privat, og har været på kommunen og søge enkelydelse, men fik afslag ” jeg vil selv kunne spare op af min kontant hjælp på 8000kr pr. mrd. kan jeg ikke se jeg kan da jeg kun har 1000 at leve for når alt er betalt.. kan det være rigtig jeg ikke kan få hjælp til ny bolig ? skal jeg virkelig leve på gaden så ?

    • #11992

      Nej!, det du beskriver fra kommunens side lyder så klart urimeligt, at der må være tale om en fejl.

      Jeg vil råde dig til at spørge din LLO-afdeling, om ikke der er en fra dem, der , som bisidder (det kaldes det), vil gå med dig til et møde med din sagsbehandler i kommunen.

      Hvis ikke LLO-folkene skulle kunne påtage sig en sådan opgave, vil jeg anbefale dig at opsøge assistance hos en af Danmarks Lejerforenings lejerforeninger i stedet: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.