Hva gør man med en Privat udlejer som står og lytter ved ens dør om man er hjemme ??

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Hva gør man med en Privat udlejer som står og lytter ved ens dør om man er hjemme ??

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11119

      Hejsa Jeg har et spørgsmål, hva gør jeg lige når det er at ens Privat udlejer står og lytter uden foran ens dør, jeg kan høre han står der pga gulvet giver sig lige der.. Jeg betaler min husleje er næsten aldrig hjemme andet om natten, de andre beboer siger også de ikke kan høre mig i jeg ikke er der, men hva jeg bliver jo tosset over at min udlejer står og lytter, haft gæster der oppe 2 gange, begge gange har han stået lige uden for min dør da de gik ud, anden gang spørger han så meget negativt om hva det er for nogle jeg har til at bo i Min lejlighed, øhh rager ikke dig, jeg larmer ikke eller noget så hva kan jeg lige gøre ?? Overvejer at invitere ham inden for på kaffe, men han har ikke noget at lave der, overvejer at skifte min hoveddørs lås, da jeg tror han vil ind og snage i mine ting.. Håber du kan hjælpe med en lille løsning man kan prøve, nu sætter jeg papir i min dør inden jeg tager på juleferie 😉
      På Forhånd mange tak
      Tommas Laursen

    • #11120
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du har ret til at skifte låsen ud på din hoveddør. Hvis din udlejers adfærd efterhånden får karakter af chikane, kan du prøve at melde ham til politiet.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.