Husleje incl. varme

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9981

      jeg betaler 5800 med varme (fjernvarme) for 130kvm indflyttet 15-5-2009 lejl. ligger i lolland kommune og er en ud af to i et stort parcelhus. Udlejeren ejer det lokale varmeværk som ligger på en anden adresse i byen hvor han også bor, i min kontrakt står der 5800 v. leje og intet andet. udlejeren har bekræftet for mig at her ikke er nogen måler på ejendommen. i forbindelse med andre tvister med ham, har jeg tjekket ejendommens BBR-meddl.og der er i 2010 meddelelsen oplyst at den bliver forsynet ved centralvarme. (er dette lovligt???)Har en masse andre problemer med ham og vil egentlig gerne ud af kontrakten er dette forhold nok til at ophæve kontrakten og opsigelsen som er indgået med ham som privatperson (for mig ser det ud som om han vist blander tingene sammen udover at varmen i denne ejendom bliver betalt af andre kunder i byen) har lige meldt mig ind i LLO på forhånd tak

    • #9982
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Som jeg forstår dit brev, så er varmeudgiften inkluderet i huslejen. Dette er egentligt ulovligt. Om det er nok til, at du kan ophæve lejeaftalen, kan jeg ikke bedømme på grundlag af dit brev. Få vejledning i LLO – eller meld dig ind i Lejerforeningen Lolland (send mail til lejer@email.dk).

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.