hund på besøg

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12610

      jeg skriver fordi jeg har en dejlig veninde som jeg gerne vil have på besøg nogle dage ,men hun har en hund og i lejekontrakten står der vi ikke må have husdyr .sidste år kom min veninde på syghus ,og jeg skulle passe hunden i en uge (det en meget lille hund ) da den havde været her i to dage troppede udlejer op kl 8 om morgenen og skældte mig ud og troede med at smide mig ud ,hvis jeg ikke skaffede mig af med den samme dag. Jeg prøvede at forklare ham situationen,men han blev ved med at skælde ud . Jeg blev så bange ,jeg kørte på syghuset med hunden . Nu kommer min veninde så her i julen og jeg har skrevet til ham,at jeg får overnattende gæst med hund ..Men kan det virkelig passe ,at jeg ikke må have besøg af mine venner ,hvis de har en hund ,.Jeg har det godt nok skidt med det -håber på svar hurtigt .MVH den nervøse

    • #12611
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Grænsen er flydende. I praksis vil det være op til boligrettens dommere at afgøre, om din overtrædelse af husordensreglen er så alvorlig, at du skal fraflytte lejemålet.

      Jeg anser det for usandsynligt, at du kan få ophævet dit lejemål, hvis der er tale om kortvarige besøg af den art du beskriver.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.