Hund der gør udenfor

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11121

      Hejsa

      Jeg har modtaget en klage over min hund. Der står den går løs, det er helt ok – det har den gjort i alle de 10 år – den og jeg har boet her. Så står der hunden gør MEGET – hvad ligger der i meget? Jeg bor ud til en mark hvor der ligger et foldboldbane – der løber den hvis den pludselig skal tisse. Ellers går jeg med den mindst 3-4 gange om dagen og det er lange ture. Hvis den får lov til at komme på marken det har den gjort altid så starter den med at gø for at sige go´dag nu er jeg kommet ud – det tager måske 2 min og så tisser den og kommer straks ind. Så går vi og kommer først hjem efter aftensmad og inden vi skal sove går vi en lang tur igen. Ergo den gør ikke 5 min i løbet af en dag og det må den vel gerne. Drengen der har klaget er syg – et pænt styk over 30 – bor stadigvæk hjemme.

      Jeg vil meget gerne vide hvad i ligger i GØR MEGET???
      På forhånd tak c”,)

    • #11122
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er umuligt at svare på. Der skal imidlertid meget til før en lejer kan blive opsagt/ophævet fordi en hund gør.

      Du bør søge rådgivning i en lejerforening om hvordan du skal forholde dig med hensyn til klagerne. Hvis du modtager en ophævelse eller opsigelse af dit lejemål, skal du have en lejeretskyndig advokat.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.