Hjælp.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13270

      Vi har en sag kørende i huslejeklagenævnet. I brevet har jeg beskrevet alle vores udgifter på vores lejet hus vi betaler husleje, renovation, tømning af samletank, skorstensfejer og service af oliefyr skal vi også betale… Der står i lejekontrakten at vi selv skal betale for forbrug, som jeg troede var vand, olie og strøm.. Har nu talt med huslejeklagenævnet og der var hun ikke sikker på, at man havde se på de andre udgifter end husleje.. Vores problem nu og her er, at vi har fået en regning på 2300kr på renovation og vi har simpelhen ikke pengene( min mand har fået nyt job, så denne månedsløn har ikke være så stor som den plejer ) kan han smide os ud ?? Jeg har før spurgt jer tilråds omkring tegningerne til renovation, samletank og skorstenfejer og mener i svarede, at det ikke var lovligt, at kræve da det skulle indgå i huslejen ? Skal også siges, at min udlejer ikke lige er så flink, så jeg tør ikke ringe og sige vi ikke har pengene.. Hvad skal vi gøre …

    • #13271
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hvis det er udlejer, der får regningen på renovation og videresender den til jer, skal I ikke betale for renovationen. Den er i så fald inkluderet i huslejen.

      Meld jer ind i en lejerforening og få rådgivning.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.