HJÆÆÆLP !

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13095

      .HJÆÆÆLP !!!! Hvor kan jeg blive medlem hos jer ? for har nogen spørsmål AKUT..

      fik en brev på jeg er blevet smidt ud af min lejlighed (kolegium i silon, maglehøjen) ud i den blå luft da de siger det er fordi jeg havde glemt en gammel regning
      havde ikke fået nogen former for påmindelser eller rykker fra dem ? . men pakket mine ting på 2 dage og flyttet
      Nu har jeg fået en MASSE regninger fra dem hvor de Slet ikke har taget hensyn til de fejl og mangler der var da jeg flyttet ind .
      fik et papir af en af deres ansatte og den udfyldte jeg og fik hans underskrift.. ud over en masse ting som de syndes jeg skal
      hæftes for har jeg pr telefon fået afvide af dem jeg er skyld i alarmen i bygningen er gået 2 gange fordi jeg røg vandpibe og skal betale dem 7500
      i det jeg umuligt kan have røget vandpibe da jeg ikke ryger det VED jeg det ikke passer. Så har jeg os fået en ekstre regning på 2500 på ekstrevarme /el opgørlse
      det er et kolegium jeg boed i der hedder silion og betalte i forvejen næsten 1200 vær mdr for vand og varme og diverse da huslejen lå på 4800 og betalte omkring 6000 vær mdr . nogen gange mere …

      Har virkelig brug for jeres hjælp da det virker HELT URIMELIGT det de har gang i .

    • #13096
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du skal henvende dig hurtigst muligt til Roskilde Lejerforening.

      Skt. Peders Stræde 2, 1.
      4000 Roskilde
      Tlf. 46361819 

      Telefontid og tid for personligt fremmøde: Tirsdag og torsdag 19:00 – 21:00

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.