Havestridigheder i 2 familieshus

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Havestridigheder i 2 familieshus

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9489

      Vi har haft fællesareal, men nu er haven delt op således, at vi har fået hver vores have, dog har underboen gennemgang igennem min have. Der er mulighed for at lave en låge i underboens have, så naboen får sin egen udgang. Alt bliver slæbt igennem min have såsom havemøbler,
      skraldespand og krukker, sågar hendes pårørende, jeg føler mig temmelig generet og utryk af at blive overbegloet, når jeg opholder mig i “min” have.

      Hvordan skal jeg forholde mig over underboens klager, jeg har boet i lejligheden i 5 år med løbende klager fra hende, dog det første år var der ingen klager, da vi var venner. Derefter var der klager over at gulvet ikke var lydisoleret. Der blev lagt nyt gulv fra udlejer og isoleret. Ca. et år efter dette var der ingen klager på gulvstøj, men nu er klagerne begyndt igen, vi har på intet tidspunkt ændret vores adfærd i boligen. Jeg er blevet truet med opsigelse i henhold til lejelovens § 79, eller lejeaftalen kan ophæves jævnfør § 93.
      Ps. jeg har meldt mig ind i Danmarks Lejerforening

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.