HASTER!!! Uenighed om manglende nøgle

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen HASTER!!! Uenighed om manglende nøgle

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14043
      Nanna Nanna
      Medlem

      Hej..:.
      Jeg skulle fraflytte min lejlighed og valgte at jeg selv ville istandsætte den. Til fraflytter synet får jeg en synsrapport med underskrift på at alle nøgle er afleveret men før jeg går for jeg besked på at male en væg om så jeg for en nøgle tilbage som jeg skal aflevere i en postkasse sammen med mit vaskekort.
      Nu er problemet bare at de sige jeg har afleveret en forkert nøgle, og viceværten vil have mig til at betale en om kodning?
      Jeg låste af med den nøgle jeg lagde i postkassen og har ikke flere nøgler nogle steder? Hvordan står jeg?
      PS der er ikke skrevet i synsrapporten At jeg fik en nøgle med retur men at alle er afleveret, hvem skal betale?

    • #14044
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du bør afvise at betale. Du kan henholde dig til, at de har bekræftet, at alle nøgler er afleveret. Så er det udlejer, der skal bevise, at du har afleveret en forkert nøgle.

      Hvis de fratrækker noget fra dit depositum, kan du indbringe tvisten for huslejenævnet. Søg rådgivning i en lejerforening.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.