HASTER !!! Min hund må ikke have sine hvalpe til de er 8 uger

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen HASTER !!! Min hund må ikke have sine hvalpe til de er 8 uger

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13788
      Heidi Larsen
      Medlem

      Jeg bor i en afdeling under vordingborg boligselskabet, hvor det er tilladt at have 1 husdyr. Link til husdyrorden http://vorbo.dk/Files/Billeder/Download%20PDF/004__Stensved_godk._2013-03-11_husdyr.pdf

      Der står ikke noget om at min hund ikke må få et kuld hvalpe som skal formidles vider når de er 8 uger, så min hun fødte 5 hvalpe i str mellem, jeg har i sidste uge fået et påtale og et krav om at hvalpene skal være fjernet senest på fredag d. 28. Marts, den dag bliver de 6 uger.
      Jeg mener nu ikke at sådan hvalpe kan indgå som husdyr da de det meste af tiden opholder sig indenfor og ydermere ikke er til gene for nogen og skal ikke opholde sig permenent i lejemålet

      Har læst samdraget om husdyr under rettigheder og vil jo mene at de måske kan gå under små stumme hunde altsår stuedyr.

      Hvor stor er chancen for at jeg han få medhold i jeg gerne må have de hvalpe til de er 8 uger / formidlet vider, tænger også på om hun kan få et kuld til igen til næst år, hvis jeg får medhold

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.