Hængeparti i huslejenævn

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Hængeparti i huslejenævn

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9487

      Jeg gjorde for ni måneder siden indsigelse mod varmeregnskab og svarede huslejenævnet midt i januar 2009. Har i denne uge fået at vide, at det stadig har lange udsigtr med en besigtigelse og dermed en afgørelse (langt ud over lovens normale tidsfrister). Mit problem er, at jer nu skifter lejemål – og hvad så? Falder klagesagen automatisk bort, fordi jeg flytter (til en anden kommune), eller vil der altid falde en afgørelse (og altså blive en besigtigelse)?

    • #9488
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Sagen fortsætter også selv om der skulle gå 10 år – og hvis det ender med, at du skal have penge tilbage til den tid har du ret til at få dem fra den ejer, der har ejendoemmen på det pågældende tidspunkt. Det er alligevel utilfredsstillende, at sagen ikke bliver afsluttet.

      Du har mulighed for at gå videre til Boligretten uden at afvente Huslejenævnet i medfør af Boligreguleringsloven § 43, stk. 6. Tal med en lejeretskyndig advokat herom.

       

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.