Håndværkere og boligforening HJÆLP

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Håndværkere og boligforening HJÆLP

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11468
      Sass 3069
      Medlem

      Hejsa.
      For et stk tid siden fandt vi ud af der var fugt i 2 vægge pga revner i fliserne på badværelset.
      Inde på min søn’s værelse måtte håndværkerene sætte en affugter op . Den stod tændt 24 timer i 14 dage !!!!

      Mit ? er så , om vi selv skal betale for det den store maskine har brugt i strøm , eller skal boligforeningen det ? Jeg il jo mene det er boligforeningen der skal det …

      Det skal lige siges at den fugtskade har været der i mange år – Har selv forsøgt og få dem til at lave det , uden held før nu – Det tog feks 1 år og 3 mdr for dem , før vi fik vores vinduer !! :O
      MVH SASS

    • #11469

      Det du beskriver er klart urimeligt, og der kan samdsynligvis også gøres noget effektivt ved det. Det kræver imidlertid at man går dybere ind i omstændighederne – man må have langt flere oplysninger om situationen mv. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og jeg vil anbefale dig at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.