grundejerforening

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8796
      Anonym
      Gæst

      jeg er lige flyttet ind i i et nybbygeri i sorø vi er ialt 36 lejer i bebyggelsen fornydlig fik vi i vores postkasse et skrivelse om at der nu skal oprettes en grundejerforening for området dem som står for oprettelsen vil indrage os lejer som betalende medlemer i grundejerforeningen ?? mit spørgsmål er kan det være rigtig at man som lejer skal være med til at betale udgifterne for en grundejerforening.håber i kan give mig en svar
      mvh
      Bent

    • #8797
      Anonym
      Gæst

      I skriver ikke om I bor i privat eller alment byggeri. I skriver heller ikke hvad grundejerforeningskontingentet skal bruges til. Der er fortilfælde for, at grundejerforeningskontingentet kan indgå i den omkostningsbestemte leje, hvis grundejerforeningen f.eks. står for vedligeholdelsen af nogle fællesfaciliteter, som ejendommens lejere bruger.
      Hvis kontingentet derimod går til grundejerforeningens politiske arbejde, kan I ikke tvinges til at betale.

      Nærmere kan jeg ikke komme det her. Meld jer ind i Roskilde Lejerforening og få nærmere rådgivning:

      Roskilde Lejerforening :
      Skt. Peders Stræde 2, 1.
      4000 Roskilde
      Tlf: 46 36 18 19; fax: 46 36 55 29
      lejerforeningen@get2net.dk
      Åbningstid: Tirsdag og torsdag 19:00 – 21:00

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.