Grov chikane fra underbo

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13817
      Louise Vedel
      Medlem

      Jeg er i 2 1/2 år blevet groft chikaneret af min underbo, som er alkoholiker, misbruger og grænse-psykotisk.
      Lige siden jeg flyttede ind, har jeg klaget utallige gange til KAB, og har meldt ham til politiet 25-30 gange.
      Hans chikane går bl.a. ud på, at han sidder nede i sin lejlighed og råber op til mig. Ligesom os andre er han klar over, at her er meget meget lydt. Han råber meget grimme, racistiske og personlige ting til mig, og truer med at komme op og slå mig ihjel. Han har et par gange været oppe ved min dør og true mig og sparke på døren, og sidste gang ødelagde han min dørkarm. Den sidste gang blev han tilbageholdt af politiet i 24 timer. Han har udover det prøvet at nikke min kæreste en skalle to gange.
      Problemet er nu, at jeg sidder højgravid herhjemme nu. Jeg er pga. ham gået ned med stress, og læger omkring mig siger, at jeg ikke kan have et barn her. KAB har først nu sat en sag op, og der er udsigter til, at jeg skal vente ca. halvanden år, før han evt. bliver smidt ud. KAB siger at de heller ikke kan hjælpe med et nyt sted og bo. Kommunen kan kun hjælpe med et herberg, da jeg har en lejlighed i forvejen.
      Er der virkelig intet jeg kan gøre? Jeg bliver chikaneret ca. 20-25 dage om måneden, og det er altid om natten.
      Mvh. Louise

    • #13818
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er meget sent, at KAB er gået i gang med denne sag. Desværre kan jeg ikke pege på nogen løsninger, andet end at du må forsøge at bruge dit netværk for at skaffe en anden lejlighed herunde at lægge pres på kommunen. Gå til presen og fortæl om din skæbne. 

      Alternativt må du flytte til Udkantsdanmark, hvor du kan få en ledig lejlighed.

      Med venlig hilsen. Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.