Gas Regning?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10540

      Jeg er lige flyttet fra et lejet hus og har betalt alle de regninger jeg har fået,

      Da jeg afleverede nøglerne i går, sagde min udlejer at jeg ikke havde betalt gasregningerne, og jeg spurgte hvorfor jeg ikke havde fået en regning på det. Og hun sagde det var fordi hun kun havde fået rykker på den tidligere lejer,

      Kan det passe at hun må gå i 9 måneder uden at infomere os om noget, der er ingen regninger kommet og hun har intet sagt før jeg havde afleveret nøglerne. Jeg vil mene at hun skal da kontakte udbyderen af gassen og få dem til at sende regningerne til os på gassen selv om der ikke er betalt fra tidligere lejer. Det skal da ikke gå ud over os på den her måde, Vi har fået regninger på El og Vand men intet på gas da jeg kiggede budgettet igennem.

    • #10541
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg kan ikke sige noget helt sikkert om dit tilfælde, da du ikke oplyser om du har haft et selvstændigt afregningsforhold til gasleverandøren, eller du har betalt acontovarmebidrag til udlejeren. I sidstnævnte tilfælde skal udlejer overholde reglerne om varmeregnskab i lejeloven.

      Meld dig ind i en lejerforening og få yderligere rådgivning.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.