Fyret

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11052
      Simona 2641
      Medlem

      Hej. Jeg vil gerne spørge til råds om, hvad man skal gøre i denne situation? I 1 år og 3 måneder jeg arbejdede i børnehaven. Første 3 måneder på mine lønsedler blev skrevet Vikar og efter dette tidspunkt frem til udgangen den siger pædagogmedhjælper. Blandt de første par måneder har jeg arbejdet 80/100 hours månedligt, og efter denne i april 2011 mine timer blev reduceret til tre timer om dagen. Den 29. september i år, jeg blev givet mundtligt bemærke, at fra første november i år vil jeg ikke længere arbejder der. Jeg blev
      fyret. Derfor bad jeg om en kopi af min kontrakt, hvor jeg fik at vide, at jeg ikke har en. Men jeg var ikke enig med den, så den 2011/10/28 via Posthuset, de sendte mig en kontrakt. For mig er det ikke ligefrem kontrakt, fordi både originalen og kopien af ​​dette dokument ikke er underskrevet af mig.
      Alligevel jeg læste det. Det er siger, at dette er nøjagtig den samme kontrakt, som jeg har underskrevet sidste år. Men i dette tilfælde tror du ikke, at den oprindelige også skal vedlægges. ?
      Endelig, måske min arbejdsgiver besluttet, at min sidste løn, jeg behøver ikke og jeg var ikke betalt. Jeg var nødt til at få det den 30. november 2011, siden dengang jeg arbejdede i børnehaven jeg altid får en løn, en måned senere. For eksempel, hvad jeg har arbejdet i september modtage den i slutningen af ​​oktober.
      Desværre er jeg ikke medlem af nogen fagforening, der forsvarer de mennesker rettigheder her i Danmark, og jeg ved virkelig ikke hvad de skal gøre i denne situation, at jeg er nu. Så jeg vil virkelig glade for alle råd og hjælp, du kan give mig.
      Mange tak for din tid.
      Med venlig hilsen
      Simona

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.