fraflytning og syn af lejebolig

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen fraflytning og syn af lejebolig

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10507

      Jeg har nogle spørgsmål angående syn af vores lejlighed.

      1) Vi har for nogle dage siden fået synet vores lejlighed som vi fraflytter. Synsmanden påpeger nogle ting som skal ordnes, og min kæreste og jeg har derfor fået til mandag til at udbedre disse. Mit ene spørgsmål til jer er, når vi skal aflevere nøglerne på mandag og han skal tjekke om disse mangler er udbedret, kan han så godt nægte os at deltage under nummer 2 syn?

      2) Under første syn, blev der som sagt påpeget disse ting som skal udbedres (Det skal lige siges, at vi har ordnet de ting de har bedt os om, men vi ved ikke om de godtager det). En synsrapport er underskrevet af synsmanden, hvorpå der står disse ting. Hvis han finder nogle nye fejl og mangler på mandag, er det så dem selv der hæfter for det, nu hvor synsrapporten er lavet, eller kan han godt pådutte os det?

      3) Vi er blevet bedt om at få grovslebet vores gulve og det har vi også gjort, men ham gulvmanden som sleb vores gulve, fortalte os at han kunne se at det var første gang nogensinde de gulve havde fået en grovslibning. Kan det være rigtigt at vi jo så afleverer lejligheden i bedre stand end vi overtog den?

      – Håber at i kan hjælpe os med at få svar på disse ting.

      Venlig Hilsen Simone

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.