fraflytning annoncere i DBA og FACEBOOK

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen fraflytning annoncere i DBA og FACEBOOK

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13432

      Må jeg godt selv prøve at finde en ny lejer, da jeg har opsagt lejligheden pr.1.nov 2013, og jeg flytter d.1 dec.2013 ? jeg skrev i opsigelsen, som er blevet kvitteret ved modtagelsen, at jeg ønskede at fraflytte hurtigst muligt, men at jeg er klar over at min opsigelse/ fraflytning er d.1.feb.2014?
      Jeg betalte 199 kr for en annonce på DBA, hvor jeg skrev udlejers kontortid og telefonnr, samt info om lejlighed og vejledende huslejepris, og at folk gerne måtte se lejligheden hos mig !delte så på Facebook…
      Nu er udlejer meget vred, men jeg afleverede brevet 26 okt.2013, og udlejer har endnu intet gjort for at udleje lejligheden, den kommer i avisen i næste uge, men først efter at jeg har ringet og sagt at jeg flytter.
      for øvrigt bad han mig selv om at hjælpe med at finde en ny lejer.

    • #13433
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Din udlejer kan ikke bebrejde dig, at du har hjulpet ham med at finde en ny lejer. han har pligt til at genudleje lejligheden hurtigst muligt (tabsbegrænsningspligt). Hvis han ikke gør noget kan du kræve, at han selv betaler for de måneder, hvor han kunne have udlejet lejligheden.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.