forvirret..

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10739

      For et år siden valgte jeg at søge lejligheder ved fabbo, de tilbød mig en og jeg skrev under på af være med i buddet. men da jeg fandt ud af at der havde været inbrud i den lejlighed før og at der var mange skydderier, så da jeg fik den tilbudt valgte jeg at sige nej tak, det var så ikke muligt da der stod i det jeg under på for at være med i buddet at accepten var bindende, så jeg fik tilsendt lejkontrakt og regning på indskudet som skulle betales hurtisgt mulig da der har været under en uge fra de tilbød mig den til jeg skulle ha nøglerne jeg skrev ikke under på leje kontrakten, men fik afvide jeg kunne betale 3 månederhusleje, mens jeg ike boede der, jeg spurgte så om jeg kunne få en nøgle, men det kunne jeg kun hvis jeg betalte indskud også, jeg betalte regningen på 11000 i husleje og håbede på at jeg var ude af det, noget tid efter for jeg en rykker på el og afvide hvis den ikke bliver betalt er jeg indkaldt til inkasso, jeg har dog ikke fået andre af elregningerne fordi de har sendt dem ind i den lejlighed, og jeg har ikke boet der så regnede ikke med at skulle betale el, betalte det og håbede så jeg var ude af det, nu et år efter har jeg fået regning på 1300 på vand og varme.. og jeg har aldrig boet i lejligheden da jeg ikke har betalt indskud eller skrevet under på nogen leje kontrakt.. jeg ved ikke om de har retten på deres sidde? eller om jeg ikke skulle have betalt de 3 måndeders husleje .. og om jeg skla betale vand og varme regning?

    • #10740
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det lyder som det rene bondefangeri. Man bliver ikke forpligtet til at betale noget, blot fordi man søger en lejlighed. Man er først bundet, når man har underskrevet lejekontrakten eller på anden måde har sagt udtrykkeligt ja til at indgå lejeaftalen. Du får formentlig brug for en lejeretskyndig advokat til at hjælpe dig i denne sag. Start med at melde dig ind i en lejerforening.

      Se i menubjælken under “Lejerforeninger”

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.