Fortrydelse af opsigelse.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9360
      Anonym
      Gæst

      Jeg har pr. 31/3-2009 opsagt min lejebolig da jeg ville flytte til Sverige. Dette fortrød jeg dog, af personlige årsager, men desværre først efter opsigelsen var sendt. Jeg kontaktede mit boligselskab mandag d. 6. april altså 6 dage efter jeg havde sendt opsigelsen og fik afvide at det nok kunne lade sig gøre men at de ville undersøge det. Jeg har så modtaget et brev der siger at det desværre ikke er muligt at tilbagekalde opsigelsen da lejligheden allerede er sendt ud i tilbud til andre. Mit spørgsmål er om der er nogen lovmæssig regel om dette? har man nogen fortrydelseret når man har opsagt sin lejlighed og fortryder dette? Jeg har ikke kunnet finde noget om det i lejeloven eller på nettet. Jeg håber i kan svare på mit spørgsmål og på forhånd tak.
      Maria

    • #9361
      Anonym
      Gæst

      Du har nok visse chancer, særligt hvis du skriftligt har tilbagekaldt din opsigelse allerede efter 6 dage. (Eller på anden måde kan dokumentere, at tilbagekaldelsen er sket).
      Det er sandsynligvis muligt at besvare dit spørgsmål mere konkret end dette, men lige nu har vi ikke alle de nødvendige oplysninger: For at svare på denne type spørgsmål må man nemlig have en lang række yderligere specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.
      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.

      Med venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.