Forbrug

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10692
      Erik Nielsen
      Medlem

      Har lejet et hus,plus forbrug mener renovation skulle være indregnet i huslejen, men det er den ikke den skal jeg selv betale.

      Vand forbrug skal selvfølgelig betales,men fatter ikke jeg skal betale målerafgift på 62,50 samt 468,75 p kv for fast afgift,får ikke vandregning fra vandværk men fra udlejer. mvh Erik Nielsen.

    • #10693

      Hvis ikke det udtrykkeligt står i en lovligt udformet lejekontrakt, at I selv skal betale renovation ved siden af huslejen, så ER renovationen efter loven betalt via huslejen.

      Det samme gælder for vandforbruget, når det som I jeres situatin afregnes via udlejer. 

      Jeg tror I har fat i en udlejer der ikke har så meget begreb om reglerne indenfor boligudlejning, og tror der meget vel kan være andre “spændende” ting der måske skal tages fat i. Huslejens størrelse feks. 

      Derfor anbefaler jeg kraftigt, at I snarest opsøger assistance til att få gjort noget ved disse ting. Jeg anbefaler en lokal lejerforening: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.