flytte rengøring

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11929

      d.26/4 fik jeg synet den lejlighed jeg lejet og jeg synet den sammen med udlejer og der var ikke noget at sætte finger på vdr. rengøring og hun sagde også selv at det var pænt, men da jeg så få flytteopgørelse har hun taget 1000.- fra rengøring :S ringer så til hende for at høre hvad det er for, og hun siger at det var fra skabe og gulv,så ber jeg så om en regning for det firma der nu har gjort rent for de 1000.- og det kan jeg godt få men hun siger at det ikke er et rengørings firma der har gjort rent, men at det er hende og den nye lejer der har gjort det, må man godt det ? og jeg aflever nøglen d.26/4 og få flytteopgørelse d. 12/5 og er det ikke over de 14 dage ?

    • #11930

      Jo, ud fra dine oplysninger er fraflytningsrapporten kommet senere end 14 dage.

      – Det du beskriver er klart urimeligt, muligvis også ulovligt, og der kan givetvis gøres noget effektivt ved det. Det kræver imidlertid en nærmere undersøgelse, hvor man må have langt flere oplysninger om omstændighederne. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og jeg vil anbefale dig at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.