Et spørgsmål om radiator

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Et spørgsmål om radiator

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13721
      Per 5358
      Medlem

      Hej! jeg vil hører om min mening ang radiatorens størrelse, og hvor lang den skal være.. I min lejlighed har jeg en radiator i min stue, hvor jeg har dobbelt vindue, dvs lige ved siden af hinanden.. Mit spørgsmål går på, om den radiator skal være ligeså lang som der er vinduer?
      som det er nu, så har jeg en radiator der kun fylder længden på det ene vindue.
      Jeg har før haft fat i varmemesteren og sagt til ham at min radiator er for lille og jeg ikke får den varme som jeg betaler for.. Hans undskyldning er at hvis jeg skal have ny radiator, skal alle andre også have..

      Sidste år hvor vi havde så meget kulde, havde jeg dobbelt sutsko på, tykke sokker, t-shirt, langærmet tyk bluse, fleecetrøje og overvejede mange gange at tage overtøj på.. Det skal lige siges at jeg bor i stuen og har kælder under mig.
      Min lejlighed er en hjørnelejlighed. Men derfor skal det med varmen fungere alligevel.. også selvom at jeg har sat alle mine radiatore på det samme..

      Håber i kan hjælpe en forfrossen sjæl 🙂

    • #13722
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hvis du ikke kan opnå 20 grader selv ved 10 graders frost uden for, er dine radiatorer for små.

      Du kan anlægge sag ved boligretten med krav om at varmesystemet forbedres. Kontakt en lejerforening med henblik på at få en henvisning til en lejeretskyndig advokat.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.