Er det legalt at sortere forslag

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Er det legalt at sortere forslag

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13383

      Jeg bor i almen boligforening.

      Der er holdt beboermøder som ikke er ekstraordiære, men hvor man samlede forslag/ideer til brug for en ansøgning til landbyggefondens midlder til renovering.

      Jeg har deværre ikke deltaget, men nu meddeler bestyrelsen at de har søgt ?

      Jeg finder det kritisabelt, at de:

      1) ikke indkalder ekstraordinært til formel vedtagelse af de forbedringer, der skal søges om.

      2) At de også tilsyneladende har siddet og sorteret nogle ideer fra (nb: naturligtvis kan der have været nogle urealistiske, men ellers…)

      Jeg mener absolut, at de endelige forslag der skal søges om, skal omdeles og vedtages på et ekstraordinært møde…

    • #13384
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Der er ikke nogen pligt til at forelægge en ansøgning for afdlingsmødet til endelig godkendelse. Det er først, når ansøgningen og forhandlingerne med landsbyggefonden har ført til et egentligt forslag til en helhedsplan, at afdelingsmødet skal godkende planen.

      I forhold til, hvad der er almindeligt, har bestyrelsen i jeres boligforening gjort meget for at inddrage beboerne på et tidligt tidspunkt.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.