Elvandmåler på loftet ????

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Elvandmåler på loftet ????

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13437

      Ja også lige et surt opstød fra mig …. Bor i Gislev…. men flytter til Sjælland på Fredag…. Her har jeg lige et spørgsmål af de store… i min lejekontrakt står der at vi har fjernvarme… ok godt nok, så var der årlig eftersyn på gasfyr og jeg spurgte manden om han ikke kunne hjælpe mig med at få skruet ned for det varme vand da det sprutter ud af hanen, det er kogende….. han spurgte hvad jeg gjorde og fik så af vide at gasfyr ikke kørte på varmt vand, da de havde haft problemer med at varme huset op ???? så han ville da lige gøre mig opmærksom på at jeg havde en elektrisk vandvarmer på loftet, STORT SPØRGSMÅLSTEGN, DET VIL SIGE ALT MIT VARME VAND KØRE PÅ EL. Og han så min lejekontrakt, og der står ikke noget om vandvarmer på loftet ???? jeg har kun boet her i 4 måneder, så jeg fik først af vide det med vandvarmer af gasfyr manden, som sagde det kun var 3 boliger der havde vandvarmer på loftet ???? da det åbenbart kostede meget at lave alt om ???? er der nogle der kender til sådan en sag hilsen Vibeke

    • #13438
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Da du ikke er blevet oplyst om vandvarmeren på loftet, men tværtimod har fået at vide i lejekontrakten, at udlejer leverer varme og varmt vand fra fjernvarme/naturgas, så har dit lejemål været mangelfuldt. Du kan muligvis få erstatning eller forholdsmøssigt nedslag i lejen for den periode, du har boet il lejligheden.

      Meld dig ind i Roskilde Lejerforening, som dækker det område, du bor i nu. De kan hjælpe dig , hvis du ønsker at gå videre med sagen.

      Lejerforeningen RLE

      Skt. Peders Stræde 2, 1.
      4000 Roskilde
      Tlf. 46361819 • Fax: 46365529

      (Kun 4 minutters gang fra Roskilde station)

      Telefontid og tid for personligt fremmøde: Tirsdag og torsdag 19:00 – 21:00

       

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.