ekstra varmeregning

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13713
      Linda 5347
      Medlem

      hej
      skriver fordi jeg har fået varmeopgørelse for 16 mdr hvor jeg får en efter regning på knap 7700 kr
      blev meget chokeret da den udregning giver et for mig urealistisk højt varme forbrug
      jeg bor til leje i en villa hvor jeg bor på første sal og en anden i stuen der er koblet en bimåler til som skal måle mit forbrug
      ringede til varmeværket for og høre hvad deres mening var om dette forbrug
      han sagde at han synes det lyder helt galt at der må være en fejl et sted evt måler
      gik så ned og tjekkede måler i går for og opdage at den allerede hade talt 1,8 = 1500 kr på kun 22 dage ud af de 22 dage har jeg været væk hjemme fra en uge og radiatorer har været skruet ned på 2 og lukket døre til rum uden varme så minimalt forbrug så ringer til varmeværket igen i dag og han siger det helt helt galt.
      i går kontaktede jeg ham udlejer har skrevet jeg skal kontakte hvis jeg er i tvivl om varme regnskab da det er ham der laver det jeg fortæller ham alt dette han spørg om han må komme forbi med det samme og det må han selvfølgelig
      han kommer og kikker og begynder med at det jo er regnskab for 16 mdr det skal jeg huske jeg sige at det forklare jo ikke hvorfor måler allerede har talt så meget på 22 dage og at jeg mener det er et urealistisk højt forbrug og noget er helt galt og at varmeværk siger det samme men han vil overhovedet ikke lytte og bliver sur i stemmen og begynder og snakke om retur vands temperatur hvilket intet har med varmeforbrug og gøre og heller ikke denne regning kunne varmeværket fortælle mig
      han begynder og komme med eksempler på at der før har boet nogen her hvor ungerne bare lod vinduer stå åbne og så køre radiatorer jo der ud af jeg så det lidt som beskyldninger men kan sige at sådan er det ikke her
      han ville overhovedet ikke høre på noget kom med flere bort forklaringer
      kan dette være rigtig ???
      kan fortælle jeg har haft kontakt til tidligere lejer om hvad deres forbrug var og de kunne samtidig fortælle mig de aldrig har fået efter regning og har brugt radiatorer på samme måde som mig osv jeg er rystet over hanikke kan se der må være en fejl

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.