Ekstra opkrævet aconto efter flytning ????

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Ekstra opkrævet aconto efter flytning ????

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12906

      Jeg står i en meget meget træls situation som jeg håber du kan hjælpe med.

      Jeg flyttede fra min gamle lejlighed pr. 31.03.13.

      Modtog penge fra mit indskud på 11.167 kr, men havde ind betalt 15.567 kr da jeg flyttede ind.

      De penge mangler, jeg høre ingenting fra udlejer, før her i tirsdags hvor der dumper et brev ind i min postkasse.

      Her står der følgende.

      Varme hensat. 01.07.12 – 31.03.13 2700 kr
      Vand hensat. 01.07.12 – 31.03.13 1700 kr

      Total til udbetaling: 11.167 kr

      Det er alt som står i brevet.

      Altså jeg har betalt aconto i alle de måneder som udlejer skriver trækker for, og kan jeg dokumentere via netbank og lejekontrakt, kan han så godt gøre dette her ???

      Og det som også undre mig er at vidst man udregner f.eks med vand de 1700 kr ud pr. måned så svare det ikke engang til det som jeg faktisk gav over min husleje, så er mega forvirret og føler virkelig at udlejer har snydt mig forvildt.

      Har skrevet ringet osv til ham, og intet hørt.

      Så hvad gør jeg.

      Jeg ved godt du vil skrive meld dig ind i LLO osv men jeg vil da mene at jeg har en 200% sag her da jeg jo har betalt for de måneder så kan jeg ikke bare sende denne sag direkte til huslejenævnet ?

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.