EJyQewVxrTowcxVUE

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13113
      Martin Wegeberg
      Keymaster

      Certifikat e4r ju ingenting mot vad de gf6r he4r i Sverige: syr ihop eller syr tre5dar se5 det blir bldsofe4lla. med certifikat kan man ju ljuga och sen se4ga att inte alla tjejer blf6der vid samlag (sant!!! muslimerna ff6rste5r inte det bara, eller se5 ve5ldtar alla se5 tjejerna kniper ihop och blf6der) och att det inte e4r ne5gon ff6rbaskad hinna, utan bara ne5gon hudflik som e4r lite stf6rre hos ne5gra och mindre eller saknas hos andra! Men det ff6rste5r inte muslimerna heller. Je4ttebra att det finns se5dana he4r galenskaper som certifikat och “rekonstruktion” (av ne5gonting som inte finns) ff6r att spe4 pe5 off6rste5elsen hos muslimer! BLc4H se4ger jag!!!!Jag blir se5 frustrerad ff6r tjejernas skull! De e4r se5 re4dda och oroliga… Ve5gar inte rf6ra pe5 sig he4ftigt, ve5gar inte anve4nda tamponger, ve5gar inte experimentera med onani, nej bara sitta still och oroa sig, och kanske inte ens blf6der de5 heller pga att de kanske inte ens har tjockt nog med flikar…Eller ja, de blf6der ff6rste5s ff6r alla muslimer ve5ldtar, sje4lvklart? Ff6r det me5ste ju ligga ne5gonting i om att det “skall” blf6da? ELLER?!/TerylenePS. Jag blf6dde inte vid mitt ff6rsta samlag, ff6rresten och glad f6ver det. DS.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.