Dyr varme

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9878

      Jeg bor i en privatudlejningsejendom med 6 lejemål. ejendommen er fra 1912, der er nye vinduer i. Hvert lejemål består af 95m2, (men det tror jeg, er betydelig mindre!) Vi har alle modtaget en ekstra varmeregning på ialt 37.200kr. Jeg har boet her siden august 09 og betaler i forvejen a conto 1000 kr om måneden i varme. Dvs jeg allerede har indbetalt 9500kr i varme og ærlig talt var jeg sikker på det kunne dække mit forbrug( jeg sparer på varme og lys!!) Jeg har fået en ekstra regning på 8382,58 kr, dvs jeg har brugt for 17.882,58kr siden d 15- 8 09, til 31-05 10. ca 9 mdr, hvoraf jeg nogle måneder ikke havde varme på. Jeg kun haft varme i 2 stuer- ikke i køkken, ikke i badet eller soveværelse. Det virker helt absurd og jeg har ikke lyst til at betale det voldsomme beløb..jeg skal sige at alle i ejendommen er chokerede over det ekstra beløb. Hvad gør vi?

    • #9879
      Jakob Lindberg
      Moderator

      I skal gøre indsigelse over varmeregnskabet inden for den frist, der er angivet på det regnskab, I har modtaget. Fristen med klagevejledning skal fremgå af regnskabet – det står nogen gange på bagsiden.

      Hvis der ikke er nogen klagevejledning er varmeregnskabet ugyldigt.

      Meld jer hurtigst muligt ind i en lejerforening og få bistand i det videre sagsforløb. Med en så høj varmeregning kan der være grund til at få undersøgt om I betaler for meget i leje. Det gør 90 % af alle lejere i privat udlejningsbyggeri.

      Med venlig hilsen

      Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.