Depositumsopgørelse

Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #20149
      Kalle4
      Deltager

      Jeg har boet med min kammerat i 1 års tid og jeg ville så gerne flytte fra lejligheden. Jeg trængte til at komme væk fra ham, men han tog det meget chill faktisk. Vi var begge på lejekontrakten og havde derfor splittet depositummet halvt i sin tid, og aftalte at han betalte mig ud, fordi han ville leje værelset ud efterfølg. Vi havde forinden fremlejet et værelse ud også, hvor vores lejer indbetalte et depositum til mig, som vil sige sig at ham på kontrakten jo overtager forpligtelserne, men for ikke at få penge sendt frem og tilbage sagde vi god for, at han købte mig ud med dem. nu har de rottet sig sammen og fået en maler og gulvsliber ud, som jeg ikke er blevet inddraget i, for at gøre op med min flytning – og fordi deres nye roomie ikke vil betale for mine istandsættelser? Vi har allerede underskrevet en allonge på, at min kammerat skulle overtage alle forpligtelser m.v. alene nu. Hvad kan de kræve og hvad kan jeg kræve? Jeg har afleveret værelset nymalet og fint, men nu mener de begge at jeg holder penge tilbage, fordi vi ikke er nået til enighed i opgørelsen alligevel. Føler mig snydt ift. det, fordi nu står han alene på kontrakten – og vi kunne jo bare have sagt det hele op i stedet.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.