Depositum/fraflytningsrapport

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Depositum/fraflytningsrapport

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9345
      Anonym
      Gæst

      Jeg fraflyttede min lejlighed pr. 31/12-08, der blev d. 27/12 holdt syn på lejligheden (da var lejligheden tom for møbler/rengjort). Det blev oplyst at jeg skulle betale for maling samt afslibning af gulve – trods der ved indflytningen var meget store og dybe mærker i gulvet. Nu næsten 5 måneder efter har jeg intet hørt fra (privat)udlejer (bortset fra en sms for et par måneder siden, at nu skulle jeg snart få mine penge), ingen rapport, ingen regninger fra håndværkere, der beviser, hvad der er blevet lavet. Det eneste jeg underskrev ved synet – var varmemålerstanden. Hvad gør jeg nu?

    • #9346

      Det er en klart uacceptabel situation du beskriver, og du kan sandsynligvis hjælpes ved at køre sag gennem huslejenævnet.

      Læs mere i opslaget om Fraflytnings-afregning.

      For at besvare dit spørgsmål herudover må man have langt, langt flere oplysninger om situationen, tilstanden, omstændigheder m.v..

      Med din type af spørgsmål er vi med andre ord ovre i konkret sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor må vi henvise dig til at søge assistance i en lokal lejerforening.

       

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.