dektekt ventil i varmeanlæg.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen dektekt ventil i varmeanlæg.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13559
      Lars Hanen
      Medlem

      Hej vi er 12 lejemål i 2 ejendomme. Min ejendom shar 4 lejemål, 8 i den anden, men hyppige udfltninger, da det er unge menneker uddannele, må lejemål karriere med mere. Jeg er fen der ar boet færrest år i den ejendom med 4 lejemål, ca. 23 år. Vi har i alle år, haft etca. en varmeforbrug, minus plus. Men i år er der en en ekstra regning på aconto varme på mellem 8000-12000 kr. på varme, dv ober 200 procent. Årag er der har været en defekt ventil på varmeanlæg, fjernvarmen har fosset ud. Varme anlæg er i låst rums, og cloriusmåler på vores radiatore, ikke vist udslag. Vi efterkræve nu ekstra efterbetaling, på 76000 kr, kan det virkelig passe, hvem har anvar for tjek af et varmeanlæg i aflåst rum, vi ikke har adgang til. Bare nysgerrig, sagen er sendt til huslejenævnet, men har skulle lægge 9000 kr ud, sidst havde vi sag om husleje stigning på mellem 750-1000 kr. om mdr. vi vandt, men agen var gennem huslejenævnet hvor vi fik medhold, lejer indrettede den til boligretten, vi vandt og fik efter 2 år penge tilbage. Nu har vi fået mme varsling om tidligere leje stigning,som vi skal betale til sag er afgjort. Jeg har pengene, så inge probler der. Men har mange enlige forsørgere om venner og ikke ville kunne finfe penge i så lang periode, og derved blive sæt ud af lejemål, kan det passe man kan køre den chikane

    • #13560
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Man er desværre nødt til at finde sig i urimelige forhold som jeres i meget vidt omfang. Først hvis udlejer groft har overtrådt reglerne, kan han ved dom blive fradømt retten til at administrere ejendomme. Det kan f.eks. ske, hvis han tre gange inden for to år ikke har efterkommet kendelser fra huslejenævnet.

      Meld jer ind i en lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.