chikane

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13152
      Dorte Illum
      Medlem

      Jeg er vicevært i en lille ejendom med fire lejligheder.
      Jeg har et rigtigt godt forhold til de to af beboerne, men hende som bor over mig har jeg kæmpet med i de 3 år hun nu har boet her. Hun larmer, hun ryster sit snavsede sengetøj og andet ud af vinduet selv om mine vinduer står åbne. Det seneste halve år er hun begyndt at lave rod i skraldesystemet, svine et nu fejet fortov ved at sparke perlesten der ud med fuldt overlæg, lade palstik og andet ligge på fortovet efter som storskrald ikke tager med. svine trappen med mudder og andet.
      Jeg tager billeder af det jeg kan, hendes hår i min vindueskarm efter dynerysten, plastik på fortovet, perlesten på fortovet. Men jeg orker ikke at være vicevært på den måde. Hvad skal jeg gøre? Viceværtfunktionen hører til min lejlighed.
      Mine udlejere har sendt hende breve om at hun skal stoppe larmen efer kl. 22.00 om aftenen og at hun skal stoppe med at ryste sit sengetøj når jeg har vinduer åbne. Udlejer vil ikke køre en sag på hende da det vil koste penge.
      Mvh Dorte illum

    • #13153
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Med hensyn til affaldet, kan du eventuelt klage til kommunen, hvis du kan dokumentere at det er hende der smider affald på fortovet. Støjklager kan du eventuelt rette til politiet.

      Men det er din udlejer, der skal skride ind og opsige/ophæve hendes lejemål. Du kan ikke selv tvinge ovenboen til at opføre sig ordentligt

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.