campingvogn

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11674
      maija 3246
      Medlem

      Min mor bor til leje på en landejendom, hvor hun har en P-plads (bestående af rald), tilhørende boligen som hun lejer, nu har hun fået en campingvogn, og den har hun sat op på p-pladsen, den har nummerplader på. Men nu vil udlejer have hun skal fjerne den. Har udlejer ret til at sige den skal fjernes? Eller har min mor ret til at have den stående? I lejekontrakten står der kun at der ik må stå u-registrerede biler og vogne, på grunden, men denne campingvogn er jo registreret. Et andet problem hun har er at der er mus inde i hendes hus, og i hulmuren og oppe under taget hvor min mor ingen adgang har. Nu vil udlejer have at min mor skal gå op under taget og ligge gift, er det min mors pligt eller udlejers pligt at få de mus fjernet.? Håber i kan hjælpe med nogle svar, for jeg syntes min mor bliver uretfærdig behandlet.

    • #11675

      Det med musene og udlægning af gift er udlejers egen pligt, med mindre der da er indskrevet noget meget specielt og tydeligt herom i lejekontrakten 🙂

      Men for at kunne svare på dine spørgsmål i øvrigt, må man have langt flere oplysninger om situationen. Vi er reelt ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår. Det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og vi vil varmt anbefale jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.