Brud på lejekontrakt pga salg

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Brud på lejekontrakt pga salg

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14440

      Jeg har lejet mig ind i en bolig for to år sammen med min datter på 5 år… Min kontrakt udløber d. 30-04-2015
      Min udlejer har nu sat boligen til salg igennem en ejendomsmægler .. Jeg har så dd fået en status fra hende, ejendomsmægleren ser at jeg flytter inden kontraktens udløb altså allerede d 1 – 03 – 2015 da de har nemmere ved at sælge boligen med kun en overtagelse på 3 mdr istedet for på 6 mdr.. Min udlejer fortæller mig oveni at hendes kærestes hus som de bor i nu er blevet solgt og de skal finde noget til leje et andet sted midlertidigt indtil hendes bolig er solgt og kommer derfor i dag med et spørgsmål om Jeg har mulighed for at finde noget andet inden 15- 01 – 2015 istedet for hvilket kommet meget uventede og overraskende da jeg regner med ifølge min lejekontrakt at jeg skal finde noget og flytte når kontrakten ophører 30-05-2015.
      Mit spørgsmål : Hvor står jeg henne økonomisk da dette er et brud på lejekontrakten skal udlejer betale mig økonomisk hvis hun bryder kontrakten eller er det på min egen regning ????
      På forhånd tak og håber i kan hjælpe mig og give mig et råd til hvad jeg skal gøre !!

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.