Bondefanget af udlejer

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12199
      M. Bech
      Medlem

      Min udlejer er ikke på ejer på papiret, men fra første færd præcisserede han, at han havde han havde fuldmagt til at underskrive lejekontrakten på lejemålet. (faderen er juridisk set ejer) Nu siger udlejer så en måned efter kontraktensundeskrivelse, at den er falsk underskrevet og at han vil ændre lejekontrakten til tidbegrænsning samt max en lille hund på bopælen (dette med med faderens underskrift – faderen sidder på plejehjem)samt, tilføjelse om at han (sønnen) skal have lov at obevar både på grunden tilhørneden det lejede. Hvis jeg ikke accepterer betingelserne, vil han smide min datterog 16-årige datter ud datter senest pr. 1. september. Han kommer med gedigne trusler i en sådan grad, atjeg nu har skiftet nr. Hvad gør jeg nu? Jeg har lejet huset bl.a. fordi det var uden tidsbegrænset og for at have et lille opdræt af hunde. Depositum er MUNDTLIGT AFTALT TIL KR. 5000,- AFDRAGET OVE DE NÆSETE 5 HUSLEJER STARTENDE PR. 2.10 aftalt til beskedne 5000,-, da jeg er på Su, som jeg kan indbetale fra 1. oktober og 5 mdr. frem. Den aftale har jeg ikke i sinde at rende fra.(mundtlig aftalt og ikke ønsket skrevet ind i kontrakten fra hans side. Dem forlanger han imidlertid indbetalt straks – ved ny tidsbegrænset kontrakts indgåelse. og med en forhøjelse på yderligere kr. 5000,- Denne tvist er foregået på meget ubehagelig og chikanerende sms`er, startende 3 dage efter lejemålets start. (disse og mine egne her jeg gemt)Det skal hertil tilføjes, at min datter og jeg fik lov til at flytte ind 18 dage før lejemålets start og han har modtaget et symbolsk beløb som leje i den ekstra tid, men jeg har ikke modtaget kvittering herfor. Lejemålet er stadig ikke fuldt beboeligt, da han er i gang med at bygge en skillevæg på 1. sal og hans værktøj fortsat er herj. Ydermere mangler flere arbejder at blive færdiggjort. Flere er vitale for husets tilstand. Jeg har virkelig behov for, at vide hvordan jeg står i denne situation.

      For at gøre situationen værre, har jeg mistet min lejeko´ntrakt, men den her Rander sLejrfoening heldigvis en kopi, samt kmmunen. Han truer mig med at sætte min datter og jeg på gaden pr. 1.9. 2012 Ejeren af huset har endnu ikke gjort indsigelse af indbetalt húslej. Jeg håber virkelig I kan hjælp emig, da situationen er ved at være temmelig tilsiset med trusler om at smide mine ejendelede på gaden og at min datter og jeg derfor er hjemløse. Må han overhovedet det???M.

      Nu er der så sket det uheldige, at jeghar tabt lejekontrakten ud af min taske, men randers Lejeforrening har taget en kopi, samt at Randers Kommune ligger inde med en kopi. Er jeg s sikret ad denne vej?

      Med Velig hilsen
      Marlene bech

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.