boligsikring/boligydelse i “udkants danmark”

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen boligsikring/boligydelse i “udkants danmark”

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14276

      Jeg er folkepensionistan.
      bor p.t. i ejerlejlighed,i københavn
      Men nu er det slut med den.
      Det hedder salg,meget snart eller tvangsauktion.

      Ville ikke have noget imod,at finde en rar tryg lejlighed i “udkants Danmark”,
      MEN,hvordan er det at at søge bolighjælp,i “udkanten”??

      Jeg er “halvgammel”,og bliver nød til at være “flytbar”,NU,hvor jeg har lidt “kamgejst” tilbage.
      OG,så gider jeg ikke flytte mere.

      Jeg er medlem af kab,har 13 års anncenitet,og 5 års ditto,på fælles ventelisten,og så er jeg jo også skrevet op på den flexible venteliste.

      Er det usikkert,for sådan en “tryghedsnarkoman” som,mig,bare at,finde en lejelejlighed et godt sted,UDEN at have en boligforening i ryggen ??

      Eller er der boligforeninger rundt om i landet som f.eks.kab/bolignøglen,hvor ventelisterne ikke er urimelige lange,og hvor en “ludfattig”folkepensionist med en lille sort mops,kan få en rar bopæl ???

      Måske en lejebolig på 3 værelser,gerne lille altan,til en husleje på ca.5.500.-

      Er det så rigtigt,at jeg har “sjusset” mig frem til en boligydelse på ca.2.000.- ????

      Jeg sidder i min iøvrigt dejlige 2.vær.ejerlejlighed med 2 altaner,og en park lige udenfor døren,til ca.små 6.000.- pr.mdr.
      Jeg har boet her siden 1994,hvor den blev gjort helt i stand.
      Tror ikke den bliver svær at sælge,men det kommer nok til at hedde tvangsauktion.

      til sidst-er det “voveligt” sådan bare lige at,flytte ind i en lejebolig,UDEN et boligselsskab som sikkerhed ??

      tak for et evt.svar
      m.v.h
      vibeke b.devantier

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.