BNS Helvede i Hornemanns vænge.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen BNS Helvede i Hornemanns vænge.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11946

      Jeg bor på den gamle gasværksgrund og opvokset med de begrænsninger der er når der skal graves.
      Nu er der en helhedsplan igang og man graver om ørene på os uden nogen tiltag! den “nye” jord bliver delt fra den gamle under jorden, med rødt net.
      Kan det passe man ikke skal ta sine forholdsregler, den opgravet jord ligger frit tilgængeligt!! I mdr.
      Hvor kan man evt klage, københavns kommune er en del af svineriet.Indvendig har man også fundet flere tind asbest, bly, pcb byggeriet fortsætter uændret!
      Ved helhedsplan, hvad er varslingstiden indendørs? er det første varsel at man ved byggeriet går igang?
      Efter 6 mdr sidder nøgleboksen stadig på døren og håndværkerne går direkte ind! er det lovligt? hvor kan jeg klage.Der er klaget til bygherre, kordinator, entrepenør de er uden undtagelse ligeglade!!!

    • #11947

      Det nytter sjældent at klage til de forskellige repræsentanter for bygherren, som dem du nævner. Derimod hjælper det faktisk nogle gange at klage til en eller flere af de myndigheder, der har kompetence på området. Det kan feks. være kommunens byggemyndigheds-afdeling eller miljø-kontrol. 

      Det du beskriver er jo klart urimeligt, og der kan givetvis gøres noget effektivt ved det. Det kræver imidlertid lokalkendskab og en nærmere undersøgelse, at hjælpe dig/jeg konkret. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og jeg vil anbefale dig at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.